Pomoc
FAQ
- Kiedy dostanę zdjęcia?
Zdjecia wysyłamy najpóźniej na drugi dzień roboczy od momentu, kiedy mamy pliki do kopiowania i kasiorkę na koncie. Trzeba wziąć pod pod uwagę, że przelew bankowy realizowany jest najczęściej na drugi dzień od wpłaty, natomiast wpłata na poczcie przychodzi do nas po 7-10 dniach. W tym wypadku zalecemy wysłac do nas skan wpłaty w celu przyspieszenia realizacji zlecenia. Jeżeli dostałeś automatycznego maila o treści „……. zlecenie zostało zrealizowane ……..”, to znaczy, że wysłaliśmy zdjęcia i po 2 lub 3 dniach powinny dojśc. Jeżeli po 4-5 dniach przesyłka nie przyjdzie, to radzimy sprawdzic na poczcie. Listonosze często nie zostawiają awiza. - Czy cały kadr będzie widoczny na zdjęciu?
Przy naświetlaniu plików cyfrowych na papier wystepuje tzw. spad – margines pozostawiony na centrowanie papieru. Około 1-1,5 mm z każdego boku zostanie obcięte. Może to przeszkadzać jeżeli przygotowany plik ma np. cieniutkie ramki dookoła – zostaną obcięte. Aby zachowac absolutnie cały plik na zdjeciu, trzeba wybrac opcję „FIT z ramką”. Dokładana jest wtedy nasza biała ramka o grubości ok. 3 mm. Grubośc ramki po bokach oraz na górze i na dole może byc różna, zależy to od proporcji pliku i wybranego formatu zdjęc.
WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE PRACY Z FOTOSENDEREM
Przy pierwszym uruchomieniu naciśnij przycisk „nowy użytkownik”, a na końcu pracy z programem w formularzu rejestracyjnym wpisz wymyślone przez siebie login i hasło, które trzeba zapamiętac i wpisywac w oknie startowym przy kolejnych logowaniach do programu.
- Nie widac przycisku ” dalej”
W takim wypadku zalecamy zmienic rozdzielczośc monitora i ustawic np. 1024×768. - Jestem w oknie z miniaturkami zdjęc, klikam „dalej” i nic się nie dzieje.
W zleceniu jest za dużo zdjęc. Trzeba podzielic wszystko na kilka zleceń. Program doliczy do każdego zlecenia koszty przesyłki, ale cenę z programu należy wtedy zignorowac. Po wysłaniu ostatniego zlecenia poinformuj nas o tym. Policzymy wszystko i podamy cenę za całośc. - Przy uruchamianiu programu pojawia sie komunikat ” Brak zdefiniowanych cenników….”
Świadczy to odcięciu dostępu do internetu przez program typu antywirus lub firewall zainstalowany na komputerze lub na sieci osiedlowej. Należy je wyłączyc na czas pracy z programem lub – jeżeli to niemożliwe- pozostaje wysyłka na FTP bądź pocztą. - Jeżeli masz internet bezprzewodowy, to mogą występowac problemy z wysyłką fotosenderem. Zalecamy wtedy wysłanie kilku mniejszych zleceń, do 100, 150 plików w jednym zleceniu, może pomóc.